دل نوشته ها

تا تو نگاه می کنی ، کار من اه کردن است/ای به فدای چشم تو، این چه نگاه کردن است

دل نوشته ها

تا تو نگاه می کنی ، کار من اه کردن است/ای به فدای چشم تو، این چه نگاه کردن است

تقصیره تو نیست

متن اهنگ زیبای sourosh s.g track&abdolmaleki&zohrab

تقصیره تو نیست

عمریه که نشستم پایه تومگه نه این که دلو گذاشتم واسه تو،مگه نه این که واسه توهیچی کم نذاشتم، کم نذاشتم

تقصیره تو نیست که دیگه دل من دیگه شده وابسته به تو، اگه نبود دل من دلبسته به تو، غم نداشتم، غم نداشتم

برو ولی بدون هرجا که بری، بازم حلالی درستِ که واست بازیچه بودم برو نازم حلالی، دعای من پشته سرته عزیزم حالا هرجا که هستی ارزوی من خوشبختیه توِ برو نازم حلالی

خواب

خواب

شب بر روی شیشیه های تار
مینشست آرام چون خکستری تبدار
باد نقش سایه ها را در حیاط خانه هر دم زیر و رو میکرد
پیچ نیلوفر چو دودی موج می زد بر سر دیوار
در میان کاجها جادوگر مهتاب
با چراغ بی فروغش می خزید آرام
گویی او در گور ظلمت روح سرگردان خود را جستجو میکرد
من خزیدم در دل بستر
خسته از تشویش و خاموشی
گفتم ای خواب ای سر انگشت کلید باغهای سبز
چشمهایت برکه تاریک ماهی های آرامش
کولبارت را بروی کودک گریان من بگشا
و ببر با خود مرا به سرزمین صورتی رنگ پری های فراموشی